Går som tåget!

Oho, vad jag älskar kolhydrater! Och en frisk mage som kan ta hand om dem! Efter att jag fick tag på Imodiumtabletter har jag kunnat fylla mathelgen med diverse både julbak och vanlig mat. Å! Har varit en underbar helg med alldeles för mycket av det goda. Supernajs! Imorgon blir det dock att återgå till någon form av normalnivå som är mer hållbar över tid. Den trevliga bonusen med all mat är all energi som pyr upp i mig! Jag känner mig sprallig, glad och mer än träningssugen - känner mig som ett lokomotiv! Nästan lite bubblig i kroppen på ett härligt sätt! Blev därför ett extra löp pass idag även fast jag tänkt att det skulle bli en vilodag med bara promenad och pilates. Men en liten löptur på 35 minuter kan ju knappt räknas tycker jag, så räknar in den lite fint i vilan. Fort och lätt gick det dessutom att springa! Har tillsammans med en kompis, Selma, anmält mig till ett en mils lopp nu i mars. Skojigt litet delmål med träningen att se fram i mot! Imorgon ska jag använda lite mer av min energi på ett Boxpass i SATS Sollentuna. Och sen blir det mycket mer rolig och intensiv träning i veckan. Provar t.ex. NMT (Nordic Military Training) nu på onsdag. Grymt.

Nu är det snart sova dags. Natt-natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0