Välkommen tillbaka!

Nag-nag-nag. Hej och välkommen tillbaka kära halsont! Efter ett vääääldigt försiktigt överkroppspass inne i Strömstad är yberviruset återigen på banan. Varför ge upp nu? Nej, men varför inte slå sig ner i min hals ytterligare en evighet? Trycka lite, ömma lite och vara allmänt irriterande. Varför inte se till att min näsa rinner lite extra med både snor och gult var ett par dagar till. Bara för att du kan.

Det måste verkligen vara virusarnas stålnammen som flyttat in i min kropp och bestämt sig för att stanna där. Jag har alldrig varit med om maken till envishet!!! Jag brukar förövrigt aldrig ha ont i halsen. Lite snorig kan jag vara då och då och det kan man ju stå ut med, men detta är ju absurt! Nu får det vara nog!

Känner mig dock pigg i kroppen och hostan är nästan borta. Oavsett om jag känner mig kärnfrisk i veckan kommer jag inte köra mer än max ett helkropps pass, måste se till att bli av med detta nu! Känner jag minsta tillstymmelse till halsont blir det dock totalvila. Har fått mitt underhåll av musklerna nu, så får bli en vecka totalvila til i värsta fall. Om drygt en vecka kommer jag tillbaka till Sthlm och kliver då på en period med riktigt tunga veckor i planeringen så då måste jag vara fit for fight på riktigt.

:P



Kommentarer
Postat av: Johanna (aka internetdoktorn)

Du kanske har mykoplasma... då är man ju lite småsjuk hela tiden och blir sjukare då fort man anstränger sig.... en penicillinkur råder bot på det.

2011-08-08 @ 20:30:44
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Johanna: Hua, ja jo. Om det inte är borta när jag kommer hem får jag ta en tur till farbror doktorn igen och be han kolla det...! :O

2011-08-08 @ 20:58:33
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Annelise

Bra du är pigg i kroppen och nästa ingen hosta!

Hoppas du blir av med halsondet under veckan!

2011-08-09 @ 16:22:49
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0