Uppe med tuppen

Idag var jag uppe med tuppen för att hinna till gymmet innan dagens aktiviteter med solning och jobb tar vid. Kanske inte 08.45 ses som supertidigt, men med dygnet vänt upp och ner och efter en trettontimmars arbetsdag igår så kändes det då rakt inte som någon sovmorgon. Körde ett överkropps pass idag, käns som pass med flera muskelgrupper samtidigt är det bästa att köra just nu. Fokuserade på rygg, axlar och mage då de känns som att dessa står högst på prioriteringen, han även med lite bröst och ländrygg. Ganska lugnt pass dels för att jag fortfarande (!) snorar o hostar dels för att jag är en riktig segkorv på förmiddagarna. Konstigt det där hur jag kvällstid r pigg som en mört och kan ösa på med motivationen på topp medans jag håller på och avlider med precis samma vikter om klockan är före 14 på dagen. Märkligt. Har dock alltid varit så. Hur som hälst kändes det kanon att komma iväg och underhålla muskelaturen en smula! :)

Nu blir det solning på bryggan ett par timmar innan jag börjar jobba kl 4. Imorgon blir det dessutom en tur till andra sidan Sverige för att hälsa på Jenny o hennes nya lilla bebis, Alice, umgås med världens bästaste pojkvänn och även åka lite båt med mamman o pappan. Semester i semestern!! :D

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Visst är det märkligt hur olika alla fungerar, själv är jag hur pigg som helst på morgonen men träning på kvällen är i princip omöjligt! :)

2011-08-02 @ 14:37:58
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Annelise

Härligt att du får lite semester i semestern, tycker jag:) Så du får njuta lite med vänner och familj:)

2011-08-02 @ 19:10:02
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0