Superpass med superset!

Var ett riktigt superpass idag i gymmet på lunchen! Kort, superintensivt och tuuungt! Precis så som man vill ha det. :D Slarvade lite med tekniken första seten i första övningen för att jag kände mig aningen stressad över tiden, men jag kom på mig själv och rättade till mig. Resten av passet blev med minimal vila tack vare tidspressen. 3 övningar x 6 set rygg och lika många set biceps i superset med detta på mindre än en halvtimme! Jag var sjöblöt av svett (för att vara jag iaf, svettas knappt alls i vanliga fall) och trött som en tvättbjörn ganska snart men bibehöll ändå intensitet hela vägen. Mycket bra kontakt dessutom! Måste nog utnämna passet till ett av de bästa på den här sidan nyåret! Hade råkat få i mig lite väl mycket no-preload innan passet så det gjorde väll sitt också. Riktigt bra pass i alla fall! Riktigt känner hur jag växer nu när jag ligger här i sängen och vilar upp mig inför morgondagen, både ryggen och biceps! Var dessutom på massage efter jobbet så har tänk mig att det inte ska bli någon träningsvärk imorgon! Ingen aning om det funkar så iof, men bra vore det! Imorn blir det axlar och mage igen, super kul att köra favopasset hela två gånger denna veckan. :)

Nu natti på er...!



Väx, väx, väx!!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Guses så härligt... Tidspress eller nån som retar dig verkar tydligen göra susen. =)

2011-08-25 @ 08:11:10
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Annelise

Jävlar!! Grym biceps du har där!!

2011-08-25 @ 08:47:37
URL: http://annelise.blogspot.com
Postat av: Annie

Shit vilka armar, du vill inte låna ut dem ;)

2011-08-26 @ 16:03:15
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0