Ripped Fuel

Den lilla pepparkaksilskna tabletten Ripped Fuel är som en fröjd för min smygdeff. Jag har inte lagt om kosten alls och inte heller dragit på med mer cardio ännu, bara lagt till det lilla pillret två gånger om dagen men märker redan effekt. Enligt vågen tickar jag lite snabbare ner i vikt. Jag märker även hur mitt underhudsfett blir lösare (löst fett = på väg att lossa). Första dagarna började med en tablett om dagen men tyckte inte det hände så mycket och gick därför upp till den rekommenderade dosen 2 kapslar, vilket förövrigt är baserat på det dagliga kcal-intag som jag faktiskt har just nu på ca 2 000 kcal. Jag är hittills himla nöjd och vill rekommendera den till annat folk som deffar. Det jag lurar på inför framtiden är om den kommer ha lika bra effekt hela vägen eller om effekterna mattas av alltefter som kroppen vänjer sig. Någon som har erfarent av denna eller andra fettförbrännre?

Jag kallar den ilsken för att det smakar just ilsket, då den är bra mycket starkare än en halstabeltt och måste sväljas fort om det inte ska smaka övervuxen pepparkaka i munnen i en timme efteråt. Ripped Fuel innehåller bland annat cayennefrukt, svartpepparfruktextrakt, kanelbark, koffein och ingefära-rotextrakt, vilket ger en bra fingervisning om varför den är både stark och pepprig. Ganska god egentligen, dock vill man inte ha den på tungan allt för länge. ;)















Kommentarer
Postat av: Petra

Det lät ju spännande, för bra för att vara sant nästan.

Har ingen och har inte hört ngn med erfarenhet av den.

2011-08-31 @ 20:00:30
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: emma s

Petra: Ja, men den är bra! I och för sig forsar ju kanske inte fettet av mig... och jag åt ju lite redan innan. Men jag märker skillnad! Även om det är små marginaler som flyttar sig så är det snabbt märkbart, därför jag vill rekommendera den :) Vet inte hur bra andra fettförbännare är, detta är den första och enda jag testat =)

2011-09-01 @ 08:11:58
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0