Ohoooo...!

Då var jag tillbax på gymmet igen! Wiiiiii....! x) Var galet skoj att vara tillbaka och dra i alla vajrar, lyfta upp och ner på olika typer av metallklumpar. Sört att det är så kul egentligen. Men det är det! Fick även en finfin present av SATS för att jag är så duktig på att träna. :p Har under sommaren stämplat ett sånt där "träna-minst-två-gånger-i-veckan-kort" och var för många veckor sedan klar med att få alla stämplarna, då hade dock inte presenten kommit men nu när jag var tillbaka från sommarjobb hade de alltså kommit! Blev mycket glatt överraskad när det var en snygg väska som man fick! :D Kändes som en otroligt bra tränings- och matdag igår faktiskt. En glad torgförsäljare lurade på mig några lådor bär på väg hem från jobbet, så tog tillfället i akt att försöka göra torkade bär som sen kan användas till müsli eller kanske granola (vad det nu egentligen är)! Gjorde även en tokgod proteinpankaka, helt egen improviserad. Brukar inte få till det, men nu blev det riktigt gott. Tror att hemligeheten var att ha i lite mer mjölk än jag brukar plus att jag hade i även slowprotein som är sötare och mer "mjölkig" i smaken. Lägger upp receptet lite senare idag om någon vill tjuvtika på den delen av min diet ;)

Välkommen tillbaka du härliga vardag!

Lyckat onsdagsexperiment

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohooo, gud vad bra att det ar en bra present den här gången... Jag tror jag har den här och nästa vecka kvar, sen ska jag hämta ut min också. =)

2011-08-18 @ 09:57:14
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Ja, man blev mkt positivt överraskad! Sa det till tjejen i kassan oxå :D

2011-08-18 @ 11:55:17
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0