Hemfärd

Imorgon lämnar jag Koster för denna sommar. Tiden har gått fort och det har vart lika härligt som vanligt att spendera sommaren ute bland kobbar, skär och tillsammans med så väl andra sommajobbare som semesterfirare.  Nu bär det dock av hem och jag kan inte sticka under stol med att jag längtar hem en liten smula. Min fina Niklas står högst upp på saknalistan, men också vardagen i sig är mycket välkommen. Dessutom kan jag inte bärga mig innan jag kan börja träna igen på rikitgt. Jag har hållt mitt icke-löfte att inte träna alls hela förra veckan och nu hoppas jag att igångsättningen nu på onsdag, på SATS Vällingby, inte ska vara medföra några problem. Jag tror dessutom att kroppen kommer att må bra av lite vilande i kontorsstolen på jobbet om dagarna. Blir en omställning mot att springa mellan bord, lyfta drickabackar och bära porslin fram och tillbaka under de 10-timmars pass jag jobbat den senaste månaden. Imorgon blir dessutom min första lediga dag på 7 dagar.

Stockholm here I come...!

Kommentarer
Postat av: Annelise

Välkommen hem till finaste Stockholm!:)

Postat av: emma s

Å, tack :)

2011-08-17 @ 12:46:46
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0