Första natten i Solna!

Det blev en komplett inflytt i Solna igår kväll. Efter slit och släpande och massa hjälp från Pappa, Syster och Andrew så var äntligen alla saker på rätt sida E18! Nu är det bara packa upp alla grejer som är kvar. Får bli imorgon dock, ikväll blir det sista urstädat ur gamla lägenheten. Med tanke på att det finns en myriad saker att göra när man flyttar så måste jag säga att jag var aningen överoptimistisk när jag tänkte att första skogspromenaden skulle ägt rum i morse. Var är mina skor? Just dom vet jag i och för sig i vilken väska de ligger (träningsväskan!), men vaaar står den då? Var är mina luvtröjjor? Och så vidare.... hoppas att det går att klämma in vanlig gymträning imorgon i alla fall, så får jag spara morgonpromenixen till fredag morgon. En ganska bra vald och festlig dag för invigning av ett skogspår faktiskt. ;)


Utsikten igår kväll..!


Kommentarer
Postat av: browneyedgirl

Härligt att vara på plats i alla fall =)

Ha det toppen. Kram kram

2011-08-31 @ 09:48:05
URL: http://blogg.mama.nu/browneyedgirl
Postat av: Annelise

Ha-ha-ha:):) Grattis med nytt bo:)

2011-08-31 @ 15:32:55
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0