Bikini på g!

Igår var jag träffade jag som sagt Mia på Dansdesign Sthlm för att diskutera bikini. Var mycket inspirerande och Mia verkar vara superduktig, ska bli riktigt roligt att tillsammans jobba fram designen på bikinin. Ska vara klara med designen i september för att kunna beställa hem rätt tyger och stenar och vara helt säker på att få dem i tid, sen syr Mia upp den lagom tid innan tävlingen. Jag kommer ju bli mindre och mindre så ingen idé att sy upp den för långt innan. Var länge sen nu jag höll i papper och penna i syfte att teckna, skissandet av bikini satte verkligen igång kreativiteten och inspirationen! Hade lätt kunnat sitta hela kvällen och pyssla och diskutera och rita. Men det vara andra saker som behövde göras så det får bli en annan kväll. Tänker ta ett gäng bilder på mig själv och skapa en egen modelfigur i photoshop och skriva ut på papper som jag sen kan designa på, blir det ännu lättare att se vad som passar på just mig. Har även diskuterat färg på bikinin och jag tror att jag har bestämt mig nu faktiskt... Vilken färg det blir får ni se i december ;)



Kommentarer
Postat av: Annelise

Oj, vad spännande:):):) Det ska bli riktigt kul att se designen när den är klar!:)

2011-08-28 @ 00:27:56
URL: http://anneliseaf.blogspot.com
Postat av: em

Spännande och roligt!!

2011-08-28 @ 15:00:03
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Åhhh spännande! :D

2011-08-30 @ 09:53:44
URL: http://emelieullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0