Träningsvärk. Jippie!

Blev ett härligt bröstpass igår. Skulle kört bröst i måndags, men firade fyra år (!) med min älskling och då ville jag hellre gå på restaurang och mysa hela kvällen! Tänk att vi vart tillsammans både i studentkaos i Västerås, distansförhållande från Göteborg och nu äntligen så är vi sambosar här i Sthlm! Underbara Niklas!

På bröstpasset gick det bara bra. Höjde ett par snäpp på allt, gick fin, fint.  Idag har jag dessutom redan träningsvärk, bra kvitto på att det var just så bra som det kändes. Körde även ett gäng dips med bara 5kgs hjälp, har kört med ca 20 kg hjälp förut för att tänka på tekniken maximalt, men nu är det alltså dags att plocka ort hjälpen mer och mer. Kommer dock varva med lättare chins för att inte tappa teknik + att det sliter mindre på axlarna. (Sånt här brukar man få bakslag om man säger, men måste säga det ändå.) Har gått så himla bra på de senaste passen!! Senaste veckorna faktiskt. Har något slags flow på passen bra fokus helt enkelt. Som att slå på en knapp när jag kommer till gymmet. Fokus: ON! Check. :D

Så glömde jag ju att väga mig i morse! :o Eller förträngde kanske... Hm, får ställa påminnelse på iPhonen imorgon för att komma ihåg det! x)

Bild från första året tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med flow i träningen... Stark, starkare, starkast! =)

Mitt bröstpass gick också bra, men magen sådär... =S

2011-04-06 @ 14:39:53
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0