Roppiropp, roppropp

Sitter och äter nu igen. Mumma. Macka med kaviar och en halv banan till mellis idag bara. Brukar äta keso, kesella eller ägg också, men är himla mätt nu så får räcka med en macka. Har ätit Japanskt (?) med min pappa idag på lunchen! Himla trevligt och  himla mätt blev jag.

Idag blir det vila från träningen. Är totalt mörbultad av träningsvärk i så gott som hela kroppen, benen, armarna och ryggen. Magen mår ganska okej och axlarna är helt oskadda. Än så länge... imorgon är det deras tur. Ska nog vara snäll mot min mage och klämma in lite träning av den också, så att den inte känner sig utanför! ;) Tränade mage i måndags. Tyckte jag körde tungt och fick fin kontakt, men har bitt lite, lite träningsvärk. Inga problem att köra ett pass till med andra ord! Härligt att känna att man lever, i heeela kroppen!

Ikväll blir det nyttigheter så som att tvätta och städa lägenheten. Nu är rasten slut!

Baj, baj...! x)

Kommentarer
Postat av: Petra

Japanskt? Det har jag aldrig provat. Var det gått?



Sitter med träningsvärk här borta med. Känns som någon har tagit ett baseballsträ och slagit mig i ryggen med. :-/



Ha en mysig onsdagskväll!

2011-04-13 @ 20:40:42
URL: http://petrakardell.shapemeup.se/
Postat av: Johanna

Japanskt är smarrigt! =)

Jag ska också träna axlar och mage imorn... Osis att det är så långt emellan oss att vi inte kan köra ihop! Vi får göra det i tankarna!: =)

2011-04-13 @ 23:07:12
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hohla makarona. Tänkte bara säga at tja bytt blogg nu :)

2011-04-16 @ 09:50:57
URL: http://emelieullberg.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0