On tha train

Har vart en bra träningsvecka! Hunnit med alla pass som jag ska även fast det vart lite annat på gång också. Igår var det aw direkt efter jobbet, men då klämde jag in en lunchträning! Blev ett ganske speedat pass av biceps och triceps, inte så strikt kanske. Men hade bra kontakt och fokus under hela 25 minuterspasset. Han med 3 övningar x 3 set biceps och 3 övingar x 3 set triceps, helt ok. Körde varannat set biceps och varannat set biceps för att slippa ödsla tid på att vila mellan seten. Man blir härligt slut av sånt ;). Hade velat köra ett par set chins och dips i början av passet också, men eftersom jag var på SATS Hornstull för första gången hittade jag dåligt bland maskinerna. Efter två varv i gymet utan att hitta rätt redskap gav jag upp och satsade uteslutande på fria vikterna i stället. Dom är bra på det sättet, hittar man en så hittar man alla x)

Idag ska vi till kholm, sitter på tåget just nu faktiskt, så har planerat in löpning idag just därför. Löpning är bra, med rätt skor går det att göra var som helst!

Nu ska jag vara allmänt osofistikerad och se ett avsnitt eller två av "stylisterna" på kanal 5 play :D Baj Baj så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0