Axlar på nya marker!

Igår blev det ett axelpass på SATS-Liljeholmen! Hade lite spelrum i mellan jobbet och tårtkalaset hos Adela, så tänkte att det var roligare att testa en nytt gym i stället för att köra i Hornstull som jag gjort förut. Var ett najs gym, inte så supermånga maskiner och vikter kanske men luftigt och fint. På SATS-vällingby är allt inknöat, minimalt med luft, gillar iof det med! Man vill ha variation på träningen och möjligheter bland maskiner och många vikter hjälper ju till med det! :D

Freestylade lite på axelpasset. Körde några övningar som jag inte brukar köra, dels för att jag var lite trött på mitt vanliga pass dels för att jag inte hittade allt jag skulle ha till mina övningar. Så får man göra! Höjde även på axelövningarna, bra fokus men hade lite samma problem som med ryggen känner att jag tappar lite av kontakten och den strikta tekniken när jag lägger på vikt. Hm... vad göra? Gå ner i vikt igen? Eller köra på? Får fundera lite på den...

Ikväll kommer jag springa hem från jobbet! Premiär! Wii! Ska börja med en kortis på ca 3 km till Kristinebergs tunnelbanestation. Invigning av ryggan också! Hoppas det inte börjar regna bara :s


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohoo, spring, spring som vinden. Jag brukar ha några övningar där jag tycker det är okej att förlora lite av kontakten ibland för att jag ändå tror att det "tar" bra... typ hantelpress och liknande... och sen ser jag till att ha några grymma kontaktövningar med också.

2011-04-08 @ 12:41:56
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0