7,58 km på 45 min?!?

Här om dagen gav jag mig ut på en längre springtur än vanligt. Perfekt väder, lite kyligt med regn hängande i luften men fick inte en droppe på mig. Drygt 7,5 km sprang jag, på 45 min! För att vara jag är det fort, hade jag sprungit en mil hade jag tagit det under en timme! Och det trotts att jag stannade på vägen för att fibbla med iPhonen och musiken i öronen. Är detta möjligt? Kan man få kondition av att bara promenera och gymma? Vore i så fall otroligt bra! Eller så mätte jag fel på tiden på ngt sätt... måst prova samma stäcka igen nästa vecka för att säkerställa det här!

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror det är helt korrekt. Du är faktiskt rätt bra på att springa! Det ger ju dessutom 10km/h, en rätt behaglig fart!

2011-04-28 @ 13:13:21
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emma s

Ja, jag hoppas att det är som du säger :D

2011-04-29 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0