Runin' in tha rain

Kanske. Hoppas inte. Sprang i nämligen i regnet igår. Var första gången på länge som det faktiskt var riktigt jobbigt att springa, fast det var lite nice det med på något underligt sätt. Regnade duktigt så jag var blöt och tung efter bara fem minuter. Skorna var som sjunkande skepp med mer vatten innanför än utanför. Halvvägs ville jag ge upp och springa ett kortare varv, men icke!! Jag höll mig till planen och sprang de hela 6,2 kilometrarna. Var galet trött när jag kom hem och la mig ner på golvet en stund innan duchen. Gött.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hur mår du idag? Du får inte bli sjuk ;-)

Jag själv är så sjukt sugen på att snöra på mig mina löparskor och att få känna känslan av att springa på lätta steg. Nu är jag 10 kg tyngre än vanligt och bebisen ska förhoppningsvis komma om 8 veckor.



Ha en bra söndag!

2010-09-19 @ 13:39:07
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0