iPhone & löpnig på g!

Idag har jag dragit med mig Niklas och frågat ut varenda telefonförsäljare i stan om iPhone4. Har varit mycket fram och tillbaka, men just nu lutar det åt Tele2 eller 3. Är de två billigaste och vettigaste gällande upplägg på abonnemang. Halebop ligger också bra till, men med en alldeles för hettsig försäljare tjattrandes i affären så tappade jag både humöret och köplusten en smula. 3 eller Tele2 verkar hur som helst ha bästa priserna, ska fundera bara liiite till! x)

Snart är det dax för lite löpning. Har finspringskorna med mig nu, så nu blir det till att både springa till, i och från spåret. Ska bli härligt! Har laddat med lite snabba kolisar i form av macka, kaffe med mjölk och.... lite chips. "Det är ju ändå fredag" sa jag till mig själv i ett svagt ögonblick och öppnade påsen. Hoppas på att det går lika bra att springa idag som det har gjort de senaste gångerma.

Nu är det dax för ombyte o sen ut i spåret. Wish me luck! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0