Veri nice weekend

Har varit en super bra helg, varit nere i Gbg och hälsat på både vänner och Niklas famlij. Hela resan slutade med att vi tog bilen via Sthlm och lägenhetstitt, med tillhörande rast stopp i både Katrineholm hos mamman, pappan och mormodern och Lidingö hos syster yster med famlij.

I tränings väg har det varit ganska lugnt denna helgen men i frdags var jag faktiskt till baka på Sats-lnadala och återigen en del av tränings-och-motivations-crewet! :D Jag och Johanna körde ett reält benpass! Roligt att vara tillbaka, men samtidigt lite underligt att komma som gäst till sitt eget gym. :S Passet gick bra och nu måste vi bara se till att ordna fler reunions för crewet. Sthlm nästa? x)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är på Stockholm! =)

2010-10-18 @ 11:03:13
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: browneyedgirl

Hej tjejen =)

Du kämpar och är duktig ser jag. Så hur var lägenheten ni tittade på?

Hoppas du har det bra, här får jag lugna mig med träning tills influensan gett sig av suck Kram på dig

2010-10-19 @ 08:33:16
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0