Starka armar!


Igår var det vila, idag var det armar och axlar! Gick himla bra, körde bara på utan att fundera särskilt mycket, tog bra och flera övningar körde jag på tills det inte gick längre. Har planerat just nu att köra tre "upp-starts-veckor" med upp i mot 10-12 reps per sett och lite mer konditionsträning. Idag blev det som sagt lite tungt efter några sett och då gick det helt enkelt inte mer än 7-8, var disciplinerad och bytte ner mig till lättare vikter då. Blev lite som dropsett. Kan vara lite tjurig annars och vägra ta en lättare vikt, men nu ska jag försöka göra den här fasen så som jag har planerat...!

I morgon åker vi ner till Gbg!! Blir därför ingen mer gymträning denna veckan. Men har ändå, med dagens träning medräknad, kört en sjudagarsperiod med "upp-start". Ska hålla igång resten av veckan med promenader och ett eller två löppass i Götet. Kanske, kanske finns det någon som bor på Guldheden som kan smuggla med en till SATS landdala...? *hint* *hint*  




I wish.... x)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska jobba på det! =)

2010-10-14 @ 11:10:20
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emma s

Johanna: Wiiii......! :) håller tummarna!

2010-10-14 @ 12:41:13
Postat av: Petra

Bra jobbat tjejen!

2010-10-14 @ 13:31:25
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0