Lyxerier

Mera träning idag. Var som sagt med Jenny hemma hos hennes föräldrar och svettades och flåsade i källaren. "Det är Emma som andas så högt!" gapade Jenny till sin mamma som klagade på pustandet och stånkandet. Det låter när man blir trött! Mina lungor är små och det känns inte som att min puls går upp tillräckligt, så högfrekvent och effektivt syreintag är ett måste! Fanns inbyggd pulsmätare på både spinningcykeln och på crosstrainern. Enligt den som jag som max upp på 104 slag/minut på cykeln och 90 slag/minut på crosstrainern. Pulsen låter väääldigt låg, måste vara ngt fel på mätmaskinen. x) lågt blodtryck kanske? Körde i alla fall totalt 30 min á 10 minuters intervaller, uppdelat på båda maskinerna. Sen körde vi styrka i mellan. Flåsade som en hund och svettades som en hund (kors i taket, jag som inte brukar svettas). Svettas i och för sig oftast relativt mycket när jag kör spinning. Gött var det och ska se till att motionera imorgon med, skönt ju! Känns som jag kommit i från träningen på senaste tiden, trevligt på ett sätt när man återupptäcker hur skönt det är. Snart är det dessutom dags för gym! :D



>Comin' up<


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt! hur gick det med gymkortet? Har du det kvar eller fick du avsluta det?

2010-10-05 @ 10:07:35
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0