Lördagkväll

Innan kvällens lördagsmys fick det bli ett besök till gymmet. Kan inte nog understryka hur mycket jag gillar att kunna träna när jag vill, inga tider att passa! Träna på helgen efter klockan sex brukar funka dålig, idag funkade det utmärkt! Träningen funkade också utan konstigheter. Körde mage, bröst och rygg idag, tre övningar per muskelgrupp. Tänkte lägga upp styrketräningen i tre pass per vecka nu några veckor fram över. Två löpdagar och två vilodagar kommer jag också att köra på under samma period. Kändes bra idag, tog bra och kände mig pigg och motiverad. Dock tar jag inte alls så tungt som jag kunde innan sommaren, men det är väll inte helt oväntat. Provade på ett par övningar jag inte brukar köra, sittups på boll och "rodd" i romerska ringar. Ringarna var himla skoj och lät inte bara ryggen jobba utan hela kroppen fick vara aktiv. Gillar sånna övningar, mera sånt! Är ju dessutom på ett gym nu som har möjlighet till det. Kreativt gymmande! x)


"Rodd" i romerska ringar. Funny!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohoo, det där såg jätteroligt ut! =)

2010-10-11 @ 10:44:38
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: SuperSHEro

Håller med, det där ser ju sjukt kul ut! mer som lek än träning!

2010-10-15 @ 21:56:44
URL: http://supershero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0