gymma -inte gymma - gymma - inte...

Hm. Fick en sån flashback från igår. Jag står startklar. Gymkläderna på. Har peppat järnet med massa bra och högljud musik. Ska till gymmet och köra ben och axlar. Letar efter väskan. Hittar inte väskan. Niklas har väskan på jobbet. Gymkort och gymhandskarna bor i väskan. Attans. Inget gym!!!! AAAAA!! Laddad som jag var gick det inte bara att trycka på off-knappen. Körde axlar här hemma med den ensamma hanteln på ca 6-7 kg, man får köra bra många innan man känner att det tar i vissa övningar, i andra dör man efter två. Intressant var det. Kände mig dock inte speciellt färdig efter det utan drog på mig springbrallorna och gav mig lite på måfå ut i kylan. Hittade ett par rejäla trappor (77 steg minsann) som jag sprang upp och ner i tio gånger, plus en vända i ett par andra trappor som var något liknade. Sen sprang jag hem, hyfsat nöjd med dagens träning trotts allt. Har ju även varit så disciplinerad idag att jag tog mig iväg på den där morgonpromenaden jag tänkt ta så länge nu...! Dagens träning blev alltså: promenix på 5km innan frukost, sen styrketräning axlar och trappträning. En helt ok dag!

Nu ska jag fixa lite föda.


Kommentarer
Postat av: Johan

Bättre träna lite än inte träna alls.

2010-10-20 @ 22:33:25
URL: http://www.swefitness.com/blogg
Postat av: Matilda

Tackar!



Jo, men Ki Box är verkligen något du måste testa, rekommenderas starkt :D

2010-10-20 @ 22:49:59
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: browneyedgirl

Härligt =)

En annan är besviken att man nu måste lugna sig med träning, hade ju kommit igång så bra med powerwalks och annat, nu får man nästan börja om från början sen ju. Men nya tag sen =)

Ha det bäst! Kram

2010-10-21 @ 06:50:52
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl
Postat av: Johanna

Sjukt störigt... men du fick ju till det bra i alla fall.

2010-10-21 @ 10:46:02
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0