oooohooo...!

Kört bröst och axlar idag. har precis kommit på att man kan köra bänkpress i smithmaskinen, asabrasa, nästan som att bli passad! Lassade på hela 25 kg i min ensamhet, ingen aning om hur mkt stången väger men blev 3 och ett halvt reps med den vikten i alla fall. Okade inte pressa upp sista gången, så fick haka fast stången långt ner och åla mig ut.... men, men, helt ok för mig, så länge jag blir mosad av den så x) Fortsatte med 2 kg extra på stången och var nöjd med det, klarade ca 6-7 reps på den vikten. Gött. Blev två övningar bröst, fast ganska många sett och olika vikter. Sen blev det axlar hela fyra övningar, sjukt kul o bra kontakt. Så bra att jag knappt kunde tvätta håret sen, kommer inte lyfta armarna över huvet på flera dagar har jag på känn....

Och nu till om vad som händer på tisdag... druu-u-uuu-um... jag ska träffa min nya PT för fösta gången :D Ett steg närmare fitness sceenen x) Det bästa är att jag fått första timmen till prova-på-pris. Noll kronor kostar första gången! Super. Sen blir det PT träning i samband med löning. Spännande värre. Läskigt också. Nu har jag ju gett mig in i detta på alvar på något sätt. Lite det som är poängen med i och för sig, det långsiktiga målet blir mer verkligt alla dagar i veckan. Ska bli skoj.

Nu är reklampausen i Desperate Housewifes slut. Shit vad man måste vara effektiv nu mera, inte van vid detta!!! Hinner inte kolla stavningen heller... ni får hålla till godo ändå. :p x)

:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohooo, gud vad roligt med PT. Blir det den där du hade surfat fram eller blir et någon som finns på gymet? Spännande spännande!

2010-11-17 @ 08:33:29
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

nä, det blev en annan, en tjej. Hon har tävlat i fitness tidigare, tror det kan bli super :D Adelie Giertta heter hon, ngn du hört om?

2010-11-17 @ 20:54:49
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: browneyedgirl

Duktig du är =) Desperate housewifes är ju så bra...

Så haft en skön helg annars? Kram

2010-11-21 @ 20:07:14
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0