Lugnet före stormen

Deg. Deg. Deg. Nu har jag gjort precis så där jag inte tycker man ska göra, jag har struntat i allt vad träning och bra mat heter. Jag har helt enkelt tänkt "jag börjar på måndag". x) Tycker att det är fel. Man ska börja nu, idag, precis just i nuet. Men. Inte denna gången. Ser framför mig ett helt år av disciplin. Måste ju se till att använda upp all min dekadens för ett helt år nu på en gång så att det inte brinner inne! Fast ja... så farligt kommer det antagligen inte att bli, kommer vara ett par vilodagar i veckan och en ätardag här och där. I alla fall så har jag deeegat. Känner av det i hela kroppen spritter i musklarna samtidigt som jag efter 1,5 veckas vilande är vansinnigt seg. Spännande kombination faktiskt. Skyller lite grand på min PT (skönt att ha någon annan att lassa över saker på x)). Hon sa att jag kunde börja på måndag. Eller mja... hon sa att jag kunde börja nu på en gång eller ta en "soft helg" och köra igång på måndag. På något vis tyckte jag att hon la upp det så att det sista förslaget lät så mycket bättre! Hoppas det inte var något slags test... i så fall misstänker jag att jag failade. Men vilken form jag har vilat mig till! Kommer gå som en dans de kommande 53 veckorna :D

Men. Fortfarande tre dagar kvar. :D Kaaan vara så att jag tjyvstartar på söndag. Kanske, kanske inte. Nu blir det i alla fall fredagsmys, Idol och Ballerina-PepparCookie!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0