Inte nyttigt

Guuuud jag har fortfarande en brännande smärta i benen, fram för allt låren, när jag går i trappor, i nedförsbackar eller reser mig up ur till exempel en stol. Lite träningsverk är ju bara nyttigt, men detta? Fortfarande halvt invalid efter passet i måndags. Funderar på om det är riktigt nyttigt faktiskt. :| Men antar att det beror på mitt minst sagt sporadiska gymmande senaste tiden. Kör man stenhårt en gång varannan vecka blir det väll lite av en chock för kroppen. Hade tänkt och gymma efter jobbet, vist kan man ju känna sig lite sliten - men den som vill gå till gymmet hon kan. Att vilja är att kunna. Sant. Träna på vilja kan man göra, sova på vilja är lite svårare. Problemet är att man (jag) blir helt uppskruvad av att träna sent i kombination med en liten lätt stress från att vara på ett nytt jobb på dagarna. Måste prioritera att sova om nätterna, annars blir jag labil. Hm. Antar att det kommer funka lite bättre när jag kommer bättre in i allt nytt.  Ska satsa på träningen nästa vecka, ska försöka lägga det direkt efter jobbet... möjligen innan jobbet ngn dag.. eller kanske på lunchen... x)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Direkt efter är nog bra, så man inte hinner gosa ner sig nånstans. XD Det händer så lätt. (A)

2010-11-05 @ 10:15:19
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

haha, ja det är sant (A)

2010-11-05 @ 15:19:08
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0