Träningspepp med yogurt

Gym nu snart! Ska köra monster pass med rygg. Ryggen är ett ganska bra pass att köra för sig själv tycker jag, den är stor, tar massor med energi att träna plus att man kan variera och fokusera på olika delar av den. Fokus på lats i dag är dett tänkt. Sitter här framför datorn och laddar med lite aminosyror och yoghurt. Lite lustig blandning, men klarar helt enkelt inte att dricka aminosyror (i pulverform) endast utblandat med vatten utan att få kräk känslor. :| Yougurt dövar smaken bra, har man dessutom i mängder av ingefära, dricker blandningen fort och tar en ytte pytte mörk choklad bit efteråt för att få bort eftersmaken helt så funkar det helt okej. I vanliga fall brukar jag inte dricka aminosyror just på grund av den vidriga smaken (/alternativt den omständliga proceduren). Men nu när jag lagt i en extra växel på deffen, så här med två veckor kvar på dieten, tycker jag att min kropp är i behov av lite extra byggstenar....!

Nu mot roddmaskinen!

Ett nödvändigt ont.


Kommentarer
Postat av: Vas

En EAA-produkt som jag hittat som inte smakar hästskit är EsaPro med citrussmak :)

2010-05-12 @ 17:10:09
Postat av: emma s

Oh! Den ska jag prova så fort den här äckliga med melonsmak tar slut =D

2010-05-12 @ 18:26:12
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det är läskigt att se hur slut man kan bli... Jag kan ju säga att jag aldrig har varit i närheten av det! Men det motiverar en samtidigt att ta i lite mer tycker jag..

2010-05-12 @ 19:07:03
URL: http://petrahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0