Smitning

Smet i från pluggandet och ner på gymmet en sväng. Körde mage i en halvtimme, sen "glömde" jag ta med mig inneskorna och vattenflaskan när jag gick så att jag kunde ta en liten promenix utan barlast i solskenet! Hoppas på att de står kvar i skåpet i morgonbitti. Ska dit tidigt och smygväga mig, är ju alldeles strax slut på deffen! Helt fantastiskt underbart väder här i Gbg idag, hoppas det håller i sig tills uppsatsandet är klart...! På måndag ska det nämligen firas med tårta och glass och en liten flarra vin (eller två). x)

Ha det så skönt i solen!

Sooommar, sommar o sol...!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah okej! Skönt för dig att det är klart på måndag iaf. Inte långt kvar nu, bara några timmar ;) Hoppas den blir bra!

2010-05-22 @ 18:19:10
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Lotta

TACK! :)



Kände för lite sommardesign och färg såhär inför sommaren.



Glass, ja, då är detminsann sommar. Finns inget bättre. Vi har haft toppenväder i Sthlm senaste dagarna. Idag dock ÖSER regnet ned. Åska och dunder!! :)

2010-05-23 @ 17:05:48
URL: http://traningtankar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej! Blir sjukt inspirerad av att läsa om din deff.. Räknade ut att min BMR är ca 2100 kcal per dag. Hur mycket (lite) bör jag äta för att gå ner i vikt? Jag är 24 år, väger 55kg och mäter 166cm, vill helst gå ner till 50kg.. lycka till med allt! //Jenny

2010-05-23 @ 17:13:29
Postat av: emma s

Jenny: Vad roligt att du blir peppad! Tänkte svara på din kommentar med ett lite längre inlägg på bloggen! Kommer inom kort :)

2010-05-24 @ 10:03:40
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0