Nu växer det så att det knakar!

Oh, i morse fick jag rulla ur sängen. Ont, ont i magen. Riktigt känner hur det knakar och växer fram rutor i min mage. Gårdagens magpass bränner idag som eld så fort jag rör mig eller försöker stå upprätt (är det verkligen nyttigt detta?). Passar i och för sig min dag strålande då jag tänker sitta lätt nedhasad i datastolen hela dagen, med en timmes undantag då jag ska ge crosstrainern vad den tål. Hade tänkt att köra rygg, men magvärk och ryggträning är en dålig kombination vet jag av erfarenhet. Har för övrigt höga tankar om min mage, är helt säker på att den är rutig, under allt det där som är över. Nu vill jag bara att rutorna ska titta fram och hälsa på världen. Hinner de göra de innan sommaren kommer igång månntro?

Dagsformen.
(Läskigt oskarp bild, min webcam är inte vad den borde vara.)

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Angående väskan, den är fantastisk. Jag har en hemlig passion för väskor nämligen! ;) Tänkte köpa den i New York i höst för den kostar ca 2000:- MINDRE där. :)



Vad det gäller magrutor. Som du läste, ett mål jag har. Så jag hoppas att jag till veckan kommer ha samma sjuka träningsvärk som du har nu:) Du har en väldigt fin mage nu ändå tycker jag! Fin mijda!



Lycka till med pluggandet idag! Nu skall jag återgå till jobbet (tur man får surfa på arbetstid. Lyx!)

2010-05-15 @ 13:05:49
URL: http://traningtankar.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ahaa du bor i "centrum". hehe. Jo det är väldigt nära. :) Hade varit väldigt kul då jag inte känner en endaste käft här nere :( (bortsett från Dennis) Är absolut på en promenad!

Skymtade faktiskt er när jag skulle på spårvagnen.

2010-05-15 @ 15:29:32
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Johanna

Jag törs faktiskt säga att hela din dator är inte vad den borde vara... Dessutom tycker jag att vi borde styra upp ett gemensamt träningspass med Emelie U när Sats Landala har 1års jubileum den 20.e, om man får ta med sin vänner då vill säga!

2010-05-15 @ 16:29:35
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Ja, min stackars dator har det inte lätt :P



Ja, deeet var ju en bra idé...! :) Klart man borde få ta med sig lite folk, är ju bara trevligt. :D

2010-05-15 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0