Mobilbloggat!

Tjo...! Nu sitter jag på tåget på väg till västerås. Har råtråkigt, glömde mp3 spelaren hemma och valde bort att släpa med datorn, var som vanligt galet sent ute till stationen så hade inte tid att köpa en tidning heller. Tänker att den som väntar på ngt gott... längtar en massa till min alldeles egna niklas ♥ som jag föreställer mig agerar välkomstkommité när jag kommer fram! Var sjukt länge sen vi sågs nu. Ska se om jag kan få tag på en cola eller kafé eller något här i väntans tider. Hälsningar från vagn 14

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack detsamma ;) Hoppas du får det helt wunderbar med karln din! :D Kram

2010-05-27 @ 19:46:08
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Åsa

Sv: nä verkligen inte och nu ska jag ju som sagt ut och resa så då lägger jag det lite (Ännumer) på hyllan!



Oh stackars dig som glömde musiken, det är verkligen inte kul.

Alla skrikande barn, gnällande tanter och folk som pratar i telen...

2010-05-28 @ 00:17:05
URL: http://asaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0