Hemma, sthlm och bebis

Ett gäng händelse rika dagar har tillbringats på hemmaplan i helgen och i Hufudstaden idag. Var på perty-party i lördags och träffade gamla vänner och svängde mina lurviga. Var en "51årsfest" där den ena fest fixaren fyllde 25 och den andra 26, var lekar, grillning och danserier ordnade i en stor lada ute på landet. 90-tals pop och Lady Gaga  spelades i högtalarna, härligt opretentiöst och en riktigt skön stämning. Söndagen var ju morsdag och firades med Sveriges antagligen godaste kladdkaka! Ska lägga ut receptet ngn dag. Var dessutom dagen till ära tillspetsad med extra bitar choklad, nötter och fluff (!) i kakan. Ingen deffdiet tyvärr. Men. Ack. Så. God. Idag har jag vart hela dagen i Sthlm och hälsat på min favorit Bebis med familj. Var en himmelens mysig dag med promenad , shopping, latte och annat som mammor gör (och som även pappor och systrar till mammor också  gör tydligen). x) 

Träning har blivit noll av fram till idag, förutom promenixandet då. Uppvilad för veckans kommande aktiviteter alltså. Nu är jag i och för sig helt färdig, men imorn är jag på banan igen! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0