Fredagsspring

Precis hem kommen från en super härlig runda i skogen med Niklas. Gick till och hem från spåret för att spara på ett av Niklas knän som inte var helt hundra, verkade därför smart att inte springa på asfalt. Spåret var där i mot mjukt och härligt, sprang i ett behaglit tempo och solen lyste. Kanske skulle vara lite roligare att springa om man tog sånna här sköna turer oftare! Sälskapet gjorde förståss mycket för trevligheten, men att springa en lite kortare runda är nice då man slutar innan man faller ihop. Ska nog lägga in kortare 3 km pass lite oftare och då bara för att känna hur lätt det kan vara!

Avslutade med lite magövningar i köket. Har som projekt att försöka komma åt nedre delen av magen, men är svårt!Hhar nästan alltid bara träningsvärk i övre delen. Idag fick jag tag på en hantel som låg och skräpade i ett hörn och la den på fötterna för att få nederdelen att jobba lite extra. Kände inget när jag väl låg där, men hoppas ändå på träningsvärk! x) 

Min efter-deffen-hålla-sig-på-en-lagom-mat-nivå-för-att-inte-gå-upp-allt-igen går lite sådär. Har bakat kladdkaka idag som mamma ska få på söndag (morsdag incomin'), även om jag inte röde kakan så slank det ner en hel del smet. Dessutom vankas det pizza och fredagsmys strax!



Magträning med hantel, vad kallas det? Hantel-mag-curls?
Man kan dock inte lyfta så högt med benen, av uppenbara orsaker.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt sprunget! Särskilt av Niklas!

2010-05-28 @ 20:06:46
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0