Emma vs. Crosstrainern, 1-0

Jag vann! Jag slog crosstrainern. Körde 50 min på maxbelastning. Woho. Det bästa var att jag lät bli att titta så mycket på klockan, känns som att tiden går så mycket fortare då! Annars brukar jag vilja ge upp efter två minuter, men idag kikade jag på klockan första gången efter tio minuter. Tiden flög fram och det kändes inte lika jobbigt i kroppen heller. Nöjd med den mentala biten på dagens pass alltså ;) Var väldigt varmt i gymmet idag, var sån där härlig åskvärme ute och denna fuktiga luft spred sig även in till gymmet. Blev därför grymt svettig redan efter ett litet tag. Bra det iof, syns det att man har det jobbigt där uppe på konditionsmaskinen. ;) 

Nu ska jag försöka vinna över min stackars uppsats också.... har möblerat om en massa text i empiridelen och ska nu försöka få det att se snyggt ut. Lördag kvällen är räddad. Good luck to me!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en trevlig lördag ;P



Ohja det har jag gärna. Skulle vara kul att köra ett tjej-pass i gymmet :)

2010-05-15 @ 19:48:07
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Vas

Sitter och har kul med samma avsnittet jag med, kul grejer verkligen! Lycka te med ditt fix

2010-05-15 @ 20:27:15
Postat av: emma s

Vas: Ja, vist är det skoj :P tummen upp för uppsatsskrivande! Lycka till du med ;)

2010-05-15 @ 21:02:39
Postat av: KATE

Shit! Är du en super-människa eller ;)

Haha, max-belastning, i 50mins -Det är grejer det!! Impad



2010-05-16 @ 10:25:38
URL: http://www.metrobloggen.se/kattaskrivare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0