Deg i dag.. . . ?

Har fastnat i soffan. Växt fast lite på något vänster. Har lite allmänt ont i huvudet och känner mig segis. Kan inte riktigt avgöra om det för att jag har haft för mycket för mig på sistone och ännu inte sovit in alla missade timmar eller om det bara är för att jag degat mig igenom förmiddagen. Hm. Ska dega lite till, har en film på nerladdning, "The good Shepperd", som jag och Adela ska spana på. Matiné i soffan. Gött. Sen kan det bli tal om att försöka rycka upp sig. Kanske.
Tydligen är Kristi Himmelsfärdsdag en väldigt viktig dag, så viktig att gymmet måste hålla stängt. Och igår stängdes SATS Landala till och med före systemet (!) för att kunna förbereda sig in för denna viktiga dag. Jag vill ha ett dygnet runt öppet gym! Ska fixa kort på ett sånt sen när jag blir rik och berömd och har en chaufför som kan köra dit mig (läs: när jag får ett jobb och pengar). Lite det som är poängen med gym, att man inte ska behöva passa tider. Ju längre öppet tider desto bättre. Hur som helst, har planer på en 10km promenad lite senare som gym substitut. Får se om planerna infrias eller om det blir heldags soffliggande. x)

Nu, soffan, filmen och Adela kallar...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Japp jag bor bara här fram till sommaren. Gör min lia här plus att killen jobbar här. Vi flyttasr båda två till Oskarshamn i sommaren. Annars pluggar jag ju i Lund. :) Du studerar antar jag. Hur länge har du kvar?

2010-05-13 @ 16:45:02
URL: http://emelieullberg.se
Postat av: Petra

Vad filmen bra? Här borta regnar det. Har gjort det hela dagen :-( Har passat på att ta igen mig lite nu när man äntligen är ledig :-)



Hoppas det blir en härlig promenix för dig.

2010-05-13 @ 17:17:11
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0