Tränat brallorna av mig

Igår var det box75 på planeringen och gjorde det enkelt för mig genom att följa detta. Inget krånglande med omflytt av dagar osv.

Bra pass med mycket svett. Mitt under passets första sittupsinslag fick jag dock en mycket märklig känsla. Något var fel. Inte så att träningen var ett problem, magmusklerna sved ordentligt och curlade sig som dom skulle, men något annat stämde inte. Det var lite kallt om nederdelen av magen, samt att mina gärna byxor inte var gröna just där utan.... Gha! Min gylf var öppen!! :| Ve och fasa. Jag var dock glad att jag hade ett låååångt linne och att alla andra just nu också låg på golvet så ingen kunde se. Lite smidigt försökte jag dra upp gylfen så ingen hann upptäcka något... men det gick inte! Dragkedjan hade släppt och var på tok för trasig för att vilja dras åt något håll alls. Funderade på en kort sekund att springa in o byta till överdragsbyxorna, men förlitade mig tillslut istället på mitt långa linne. Fungerade genom nästan hela passet, tills nästa magövning kom, som man förstås skulle göra två och två. Jag tackade nej till detta och hänvisade till den felande länken. Fick en lång frågande blick av min "partner", kändes lite underligt där ett tag. Men vi var snart vänner igen.

Så kan det gå. Slå det om ni kan, träna så hårt att kläderna faller sönder..! ;) Idag blir det plugg hela dagen, tenta up comin'....!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha... det var nått nytt XD

2010-03-11 @ 14:51:52
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma

haha, ja, jag blev förvånad själv XD

2010-03-11 @ 20:38:24
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0