Motivations crewet back on track...!

Idag var första träningen på över en månad med motivations crewet (som förövrigt har utökats med 50%?). Blev ett armpass dagen till ära. Gillar armar. Men idag var det totalt noll kontakt i biceps, orken tar slut men det är på knall och fall sätt som gör att armarna vägrar röra sig. Skulle vilja höja lite, men är redan väll tungt. Skumt. Kan förstås ha något med att göra att jag packat strax under 200 påsar mat till folk på Lidl idag. Jobbade som "påspackare" samtidigt som vi gjorde en marknadsundersökning på Lidl Linnégatans kunder. Kom dit och handla vet jag om ni vill ha påsen packad under torsdag och fredag denne veckan ;) I alla fall, så blev det lite lätt slitage på nacke och rygg kan tänka mig att armarna fick sig en lättare omgång de också. I alla fall biceps. Tricepsen där i mot gick nämligen mycket bra! Kände nästan hela tiden var det tog och fram för allt att det tog på ett riktigt bajtigt sätt. Grrr. >D Gick för övrigt mycket bra att höja på tricepsen, tror det delvis var en anledning till att det gick så bra just där. Bicepsen anklagas tillfälligt för inkompetens på styrkelyftningsfronten. Go triceps!


Så hääär glada blir crewet när det är träningsdags! (eller var det när det vankades glass?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den bilden visar verkligen våra rätta jag! XD

2010-03-23 @ 14:45:00
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma

haha, ja verkligen :D

2010-03-23 @ 15:38:32
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: browneyedgirl

Nej men tjenare tjejen =)

Wow, vad skoj att du halkade in hos mig, du bloggar du med ser jag hihi ska komma hit och kika ofta det lovar jag. Så du tränar en hel del och har ett mål att nå, toppen, du kommer lyckas. Spännande att följa dig här. Var evigheter sen vi sågs ju, men jag minns den tiden skrattar

Stor kram till dig

2010-03-24 @ 06:19:12
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0