Längtar till Påsken...

... och alla goda kakor, tårtor och godis som kommer med den! :D Jag och Niklas har tillbringat senaste halvtimmen med att jaga ett super gott muffinsrecept med sjukt god daim frosting, som vi har gjort en gång förut. Kammade igenom hela DagensMuffins utan framgång.  Får höfta ihop något, vi är så kreativa sååå, så kan inte vara några problem ;) Nämligen vårat mission att fixa efterrätten till påskmiddagen. Och uppdrag ska man alltid ta på största allvar!  Är det någon som vet något recept på chokladmuffins med daim frosting, dela med dig! :o)

Alternativa muffins! Inte dem vi sökte,
men dessa är också sanslöst goda (talar av erfarenhet).



(Vet inte riktigt vad detta inlägg har att göra på en blogg med fitnessanspråk... men, men allt kan inte förklaras här i världen... försvarar mig även med att jag hållit min "deffdiet" i lite mer än två veckor nu och Påsk, Midsommar och Jul innebär tillfällig vila från alla sorters mat-Hitler idéer) :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste bara komma med en invändning här... cupcakes är INTE efterrätt... cupcakes hör till kategorin kakor/bullar och ätes vid fika och liknande sötsaksintagningar, men inte som efterrätt... (men man får givetvis göra som man vill) XD

2010-03-29 @ 22:27:26
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha, vi bryr oss inte om sådana definitioner :P vi gillar muffins o äter dom efter maten ;D

2010-03-30 @ 09:30:58
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0