Inne på boxlinjen

Idag var sista dagen av tre dagars slåsträning, Box75 på nJoy. Sjukt långa intervaller hade tränaren kryddat passet med, så var nyttigt för konditionen antar jag. Dock var det noll teknik, alla fick konstant beröm beröm och ingen korrigering what so ever under hela passet. Blir omotiverad av det. Även om jag fattar att det inte är någon super teknikträning, snarare hopp-och-flås-träning för glada motionärer, så gillar jag en gnutta kritik här och där. Oftast kan man få något tips som man inte har tänkt på på ett tag. Fick hålla tillgodo med min egen stilpolis som sitter i mitt huvud. Ledsnade dock snart på min egen skitsoröst och bankade i stället planlöst på mittsarna till dom såg aningen mer döda ut än innan. Okej träning hur som helst, i alla fall hundra gånger roligare än att jobba upp flåset på löpandebandet.

Ser fram emot lite gymmerier i veckan....! I morgon väljer jag pass efter var jag har minst träningsvärk, tror vader och ev armar ligger bra till just nu.

Kommentarer
Postat av: Vas

Haha! "I morgon väljer jag pass efter var jag har minst träningsvärk" Klockrent :D

2010-03-02 @ 11:19:44
Postat av: Emma

hehe, ja, är inte fräschare så just nu x)

2010-03-02 @ 18:07:27
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0