Välkommen tillbaka till verkligheten!

Jupp, då var det slut på festligheterna. Har varit en sjukt bra vecka. Känner mig som en överpositiv blond bimbo som bara tycker att allt är såååå bra just nu. Så hiiimla bra. Men det är så nu ju!! :D Härligt att bara kunna glida runt på najsa tillställningar som annat folk fixat till. Skoj människor. Roliga aktiviteter. Förbannat (flåt) god mat.

Nu är det sista veckan i Gbg, flyttar ur mina grejer ur lägenheten i helgen. Lite sorgligt. Men samtidigt öppnar det för nya horisonter. Har allvarligt funderat på att skaffa en PT till hösten bland annat, om jag lyckas fixa ett jobb tills dess som kan betala hela härligheten förstås. Har även funderat på om jag kanske skulle köra lite BJJ också. Hinner man båda? Har man förövrigt tid och energi alls att lägga på sin hobby när man har ett seriöst jobb? Det måste man väll? Måste ju kunna hålla mig psykiskt och fysiskt fit för att min arbetsgivare ska få ut maximalt av mig och min arbetskapacitet! x) Så tycker jag de borde tycka. På tal om att maxa, så ska jag mjölka ur det sista ur mitt SATS--medlemskap denna sista vecka i Götet. Blir härligt för min stackar kropp som inte satt sin fot på gymmet på nästan två veckor. Har sprungit lite i och för sig, men det är ju inte samma sak. Kommer bli en fin-fin träningsvärk. Jag ska därför köra en repris på träningsvärksvisan för er i veckan som kommer ;)

Imorgon bitti tänkte jag inleda med en härlig långprommenix. På hemvägen ska jag försöka ragga lite banankartonger i när liggande affärer. Pausa med lite flyttande på dagen. Gymma rygg och biceps på eftermiddagen. Och kanske försöka hinna med att måla lite framåt kvällskvisten. Kan bli en nice egodag. Verrii nice, som Borat skulle säga (jaa, jag vet sååå 2006, men jag gillar det forfortafarnde).

Natti...!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

I Know! =)

2010-06-14 @ 00:13:02
URL: http://www.jennieiform.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

sv. ne det är aldrig fel.. :) ja jag såg den för några veckor sedan - men blev besviken, första filmen var ju verkligen bra! :)har du sett den? Andra filmen alltså.. :)



Vilken energi du har människa! Härligt att läsa! :) Ska själv ta mig till gymmet idag för första gången på gaaaalet länge!

2010-06-14 @ 07:59:12
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Se den :D Jag älskade den!

2010-06-14 @ 08:26:03
URL: http://alltomelin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker du ska skippa det där med flytten... allt annat låter bra... men stanna kvar i GBG! XD

2010-06-14 @ 21:34:16
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0