Kostervarvet - Episod I

Kosterrundan beräknas till 5,8 km och går över stock och sten, genom snår och längs med stranden. Dagens tid blev 35,20 minuter. Hastigheten var alltså i snitt ca 9,9 km/timmen. Hm. Inte alls så bra som jag trodde. Attans. Är bra att mäta för att se hur det ligger till tydligen. Visserligen är tiden det tog att stänga och låsa dörren med i samma tid, men kan ju inte vara många sekunder det tar... Får helt enkelt träna mera. Måste ju upp i 10,9 km/timmen och dubbla sträckan (!) för att klara mitt sommarmål. Där har du din utmaning gumman! Hm. Du gillar ju sånt. Hm. Det ska ju kännas lite omöjligt i början. Hm... You GO girl!!

(om det var någon som inte förstod sista delen av ovanstående så kan jag säga att det är två olika sidor av mig själv som konverserar; den ena hejjar på, den andra hm:ar)

Kommentarer
Postat av: Johanna

att springa i snår och över stock och sten tar längre tid än att springa utan hinder ju! bra tid!

2010-07-02 @ 11:46:36
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0