Vilande

Igår var det vila á la järnet. Kom visserligen hem lite sent med tunnelbanan, men hade ändå tid att laga ett gäng matlådor och dega framför Desperate House Wifes (som jag nästan höll på att missa!). Lagade god Thai mat, "löd cully" med thai basilika. Jummy, jummy. Dock kokar alltid min kokosmjölk sönder :| Blir inte så där slät och fin som den ska vara, utan blir små, små klumpar i den efter ett tag i kastrullen ;'( Why?? Ngn som vet hur man gör för att den inte ska klumpa sig kan ni ju gärna tipsa mig!! Har funderat på om kokosmjölk kanske inte ska koka alls? Man man vill ju ha den varm...

Idag är det rygg och biceps. Kan vara mage också.. kom på förra veckan att jag skulle köra mag två dagar i veckan, men verkar ha tappat bort det i min planering :o Måste ta reda på det. I alla fall blir det sällis på gymmet idag, pojkvännen ska äntligen sätta sin fot på SATS. :D 

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

heeeeeja niklas!

2010-12-08 @ 10:50:54
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Popruta

Kokar du den väldigt länge? För vår kokosmjölk blir nog aldrig klumpig när vi gör thaikyckling. Inte vad jag kan minnas iaf.

2010-12-11 @ 23:37:09
URL: http://popruta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0