torrträning...!

Igår blev det inget gymmande heller. Hettsade runt på stan o letade julklappar till Niklas familj, tvättade och tossade runt i förvirring i lägenheten. Hade tänkt att hinna med ett kombinerat axel-mage-och-benpass nu innan jul, måste köra allt på mitt program som Adeli har lärt mig för att inte glömma bort det till januari! Vore inte så hm... kostnadseffektivt... att glöma allt och behöva nya PT-timmar för att repetera x) Men som sagt kom jag inte iväg, så framåt niotiden på kvällskvisten stod jag i vardagsrummet och "torrgymmade". Tog mitt träningsprogram och körde så gott jag kunde med mina luftredskap, simulerade träning och körde lite målbildsträning. Försökte tänka på alla små detaljer och vinklar. Måste ju vara det viktiga för att lära sig egenligen, att fokusera och tänka på hur man ska göra. Så kommer klämma in ytterligare ett mentalpass om jag inte kommer iväg till gymmet innan nyår! Måste se till att fästa all ny kunskap i min kropp. x)

Ikväll blir det chokladpralinkurs mellan 18.30 och 21.00!! :D

Så här fina kommer pralinerna bli ikväll. Minst! x)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Bättre lycka med chokladen i år... Förhoppningsvis hinner de inte gå i konkurs innan ni kommer dit!

2010-12-21 @ 12:52:08
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

haha, just det! :p ne, vi får hoppas att dom inte hinner konka de närmaste timmarna x)

2010-12-21 @ 13:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0