Nästan en hel vecka klar!

Nu är det bara ett pass kvar av veckoperioden. Har varit riktigt bra pass överlag, även om det gått trögt under någon övning så har jag lyckats vända till humöret eller ändrat övningar så det har blivit ett hyfsat träningspass tillslut. Nöjd med det!

Igår var det axlarna som skulle biffas till. Var på riktigt dåligthumör när jag började passet. Hade gått och sett fram imot passet hela dagen, men sen blev allt så stressigt på kvällen. Han inte med allt jag skulle göra, skulle laga mat, prova kläder och köpa ett skärp på HM. Skulle även klämma in att ringa till en kund efter arbetstid, enligt överenskommelse tyckte jag, men hon var sur och jag blev på ytterligarer dåligt humör. Inte arg eller irriterad, men allmänt spak och ofukuserad. Försökte vifta bort det med argumant som att "man inte ska ta med sig jobbet in i privatlivet", "hon inte var värd det" och så vidare. Funkade dåligt. Hade behövt lite dunka-dunka från mp3spelare på gymmet men glömde den hemma. Piss. Som tur var var axlarna på min sida och både orkade mer än vanligt och hade bra kontakt. Blev på lite bättre humör bit för bit och fick till ett bra avslut med droppsett med hantelpress. Okej, pass som dessutom lättade upp min kväll! x)

I kväll är det julfeeest på jobbet! Woho. Ska slå klackarna i taket och äta god julmat! :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

En vecka närmre målet... =)

Ha så skoj på julfesten!

2010-12-03 @ 12:11:03
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0