Morrgonspinn

Blev morgonträning imorse med! Hoppade upp på spinningcykeln 07.20 och trampade på fram till 07.20, några minuter längre än igår blev det i alla fall! Var himla skönt idag med. Oroväckande hur lätt det var att komma upp en halvtimme tidigare dessutom, nästan så jag tyckte det var roligt för att jag hade träningen väntande på mig. Jag körde lite lagom varierat med tre tunga intervaller där jag körde på mycket motstånd och stod upp och trampade, där i mellan körde jag på mellan mycket motstånd och satt ner o trampade. Blev mycket tröttare och svettigare av cyklingen idag än springningen igår. På ett bra sätt! Nu sitter jag på innomhus-spårvagnen på väg hem mot mat och styrketräning av axlar med pojkvännen. Wiii....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0