Julformen!

Nu har jag gått in i fas jul. I helgen firade vi jul hemma i Katrineholm, hur mysigt som helst var det. Ska till Gbg och Niklas föräldrar över den "rikitga" julen, så vi passade på att smystarta lite i förväg. Känns väldigt underligt nu att efter allt julstök och klappbyten att se att julskyltning och reklam för diverse julklappar fortfarande är i full gång i resten av världen (på tunnelbanan, på TV, i skyltförnstren osv.) Julen i helgen var inte bara hur mysig som helst, utan också full med julmat, godis, knäck, tårta m.m. Jag har kommit i julform. Julgrisform till och med, är rund som en liten boll.

Ska bättra på den ytterligare en vecka framåt, ska på en chokladpralinkurs imorgon med Niklas tillexempel! :D Sen blir det till att strypa godistillflödet helt i Januari, helggodis får det bli först i februari. Måste få ordning på form och framförallt ovanorna med småätande där efter nyår. Kommer dessutom gå på Adelis (PT:n) dietupplägg för att kunna bygga upp mig (utan att svälla alltför mycket på andra sätt) i början av Januari. Spännande tider. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohooo... Rejält spännande i januari alltså...

jag är också en julgris nu... Mjuk och go! =)

2010-12-20 @ 10:51:09
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0