Up to date

Vart ledig ett par dagar och är nu mera lycklig ägare till ett par Dizel jeans. Mina första nya märkes jeans som jag köpt själv! (Ja Johanna, jag köpte ett par begagnade av dig, men det räknas inte som nya). Var halv priset och de satt perfekt, så var självklart att de skulle få flytta in i min garderob.

Har även fått lite sol och bad för första gången på evigheter. Tidigare i sommar har solen bara behagat lysa de dagar jag jobbat och molnen har haft övertaget när jag vart ledig. Idag var alltså ett undantag! Verriii nice.

Imorgon är det jobb som vanlig igen. Bara en vecka kvar nu. Mamman o Pappan, och förhoppningsvis Niklas också (hoppas, hoppas!!), dyker upp på söndag och är kvar tills det är dags för hemfärd. Skoj att få lite sällskap hem.

Nu ska jag snart krypa till kojs. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0