Suchifeber

Lätt träningsverk dagen till ära. Trode att kroppen inte fick träningsvärk om man gjorde samma saker. Sperang ju imåndags med, men tydligen blev det träningsverk efter gårdagens löpning med. Hm. I alla fall, idag blir det lång promenix med herr hund. Har önskemål att gå ner på stan och köpa take away sushi till lunch till mig själv. Jag verkar vara en mat-mode-slav på det viset. Alla vill ha sushi just nu, och jag med! Har våldsamma cravings faktiskt. Tror det hänger kvar från i våsras när den där härligt långa uppsatsen, som aldrig vill bli klar, skulle skrivas. Åt en massa suchi då, tror att jag vande in kroppen med det då. Och nu har jag inte ätit det på flera, flera, felra, flera veckor. :o Oooh, nu ringde Jenny, hon var på suchi på stan lite senare! Slipper jag ta take away x) Får bli en lång prommenad innan maten!

Nu, ger mig av ut i de djupa, katrineholmska skogarna!
Byes sål..! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag åt sushi i somras... men knepigt nog var det inte nån jättehit. dte var ju gott, men tror inte jag fick i mig mer än 6 bitar och då presade jag i mig de sista... Mystiskt. Jag är ju annars ganska stormagad som du känner till. Nu är jag galet sugen på godis och mat!

2010-08-26 @ 17:56:06
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Petra

Sushi är en stor stor favorit här borta :-)



2010-08-26 @ 21:52:32
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: mamma

Sussi är inte så gott däremot äppleefterätten vi fick igår kväll och den fantatiska timade serveringshjälpen. Sommarens arbete och motion kan direkt avläsas i det förnäma resultatet..

2010-08-27 @ 08:08:55
Postat av: browneyedgirl

Hej tjejen =)

Hur har du det? Ville säga att jag är tillbaka och nu kommer jag in till dig oftare igen.

Så hur går det med allt?

Kram på dig

2010-08-29 @ 19:31:30
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0