Sommartider - hej, hej... hej då?

Nej då, det är evigheter kvar av sommaren, eller ja.. det är i alla fall någon månad kvar eller så. Ändå känner jag att mitt sommar leverne håller på att rinna av mig. Nu känner jag mer och mer ett krypande i kroppen efter vanlig hederlig struktur på min tillvaro. Kunna gymma när jag vill och vara tillräckligt utvilad för att springa när jag känner för det. Kunna äta det jag vill och inte det som går snabbt att äta på stående fot under arbetspassen. Sugen som bara den just nu faktiskt! Har inlett "hösten" med ordentlig frukost med kokta ägg och hembakat ( = mamma bakat  ) surdegs bröd pluss att jag hoppar alla chokladbitar och pommes doppade i beasås under rasterna på jobbet. Räkor med tabasco är till exempel inte helt fel som snacks de heller. x) När jag slutar jobba runt den sextonde augusti kommer jag köra igång träningen igen på allvar!

Lite senare idag blir det promenix och sen jobb kl fyra.
Byes for now...!


Lugnt som sten... stenlugnt...?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja heja!

2010-08-07 @ 10:47:51
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0