Bröllop i dagarna tre

(Lilla datorn har varit på villovägar i snart en vecka, alldeles ensam i en källarlokal med massa andra datorer den inte kände. Men nu är min trotjänare tillbaka där den ska, i knät på mig här hemma. Så nu blir det bloggat igen! )

Under tiden datorn har varit på lagning har jag varit i Katrineholm för att fira ett mycket nära väns bröllop! Blev en kanon dag med strålande sol (trotts att väder-tomtarna spått regn), vackert brudpar och glada bröllopsgäster. Jag agerade även chaufför dagen till ära och skjutsade runt brudparet pappas snygga Cheva från 50-talet. Gick riktigt bra till sist även om jag inte han provköra den innan och totalt freakade när jag inte kunde förstå hur växlarna fungerade (växelspaken sitter vid ratten, där växlarna ligger som ett H som står med långsidan mot föraren). Tvingade med mamma i bilen efter som hon hade aaaningen mer koll än jag och dessutom hade en något lugnade effekt på mig. Hur som helst gick allt bra till sist, brudparet kom i tid till både fotografering, kyrka och festlokal. Blev super fina bilder det är jag helt säker på, knäppte ett par med mobilkameran som blev riktigt bra, så den riktiga fotografen med systemkamera måste ju fått kanonbilder! Var så vackra båda två! Underbar dag och riktigt rolig fest efteråt!

Träningen har väll inte gått så bra i helgen av försåtliga skäl, gäller att prioritera ibland ;) Har i alla fall blivit några rejäla promenader både med sällskap av syster, sötbebis och pojkvän och några med bara mig och Herr Hund. Idag ska jag ge mig ut på en springtur och i morgon blir det BJJ framåt kvälls kvisten! Hunden fick för övrigt följa med hit tillbaka till Västerås, mysigt att ha han här en stund.




























Kommentarer
Postat av: Johanna

Ooo så fint! =)

2010-08-31 @ 10:34:41
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0