Utvärdering vecka 15


Måndag:  Bröst & Axlar
Tisdag:   Trappträning, 8 intervaller + 4 km löpning
Onsdag:   -
Torsdag:  Rygg & Triceps
Fredag:    -
Lördag:    Biceps & Mage
Söndag:   -

Har varit bra pass dock för mycket vila under vecka femton, jag är definitivt inte inne i någon vilofas. Har i och för sig att göra med yttre omständigheter som man får prioritera ibland. Det som skulle in denna vecka men som totalt uteblev pga "uppskjutning" till dagen efter (lite för många gånger i rad) var ett löppass med backintervaller. Nästa gång ska jag inte byta dagar på löppass utan helt enkelt köra både löppass och styrka samma dag. Vill ju ha en viss tids vila mellan löppassen för knänas skull, men en hel vecka är på tok för mycket åt andra hållet istället. Träningen går ju knappt framåt om man kör så sällan!

Magpasset nomineras till bästa pass vecka 15, tog bra både under själva passet och träningsvärken gör sig fortfarande påmind. Hade smärtsamt ont precis runt solar plexus när jag vaknade imorse, när jag fortfarande låg helt stilla alltså... Hatten av för magpasset!

En av övningarna på "veckans bästa pass".
För mer om denna övning plus några fler kolla in detta!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig blogg, keep up the good work / PT Sofia

2010-04-19 @ 21:05:27
URL: http://www.metrobloggens.se/traningskoll
Postat av: Vas

Insane bålstyrka på den snubben! Dock missar han ju, enligt mig, den roligaste övningen av alla, dragon flags :D http://www.youtube.com/watch?v=mjCMq2zkbOo

2010-04-19 @ 21:26:52
Postat av: emma s

Vas: Ha ha ha... man ska inte svära, men fy f****n vilken galen ybermage! Och jag tyckte min youtubegubbe var grym... det där var stört.

2010-04-19 @ 21:48:53
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0