Redan inne på vecka fem? :o

Uj, uj... i slutet av denna vecka har tydligen min deff kommit halvvägs. I tid räknat alltså, tvivlar på att den kommit lika långt i kilo. Kändes ju som att jag startade nyss. Vad hände där? Jag har medvetet vägrat vågen därför att jag inte vill bli helt förblindad av siffrorna den visar. Men nu har jag ju å andra sidan ingen aning om jag är halvvägs på mina utlovad minus 5 kg eller inte :o Så tokigt det kan bli då. x) Har dock en uppskattad vikt och får räkna ut ifrån den. Men måste nog börja med att faktiskt väga mig för att kunna se lite hård fakta på om det faktiskt går enligt planen eller inte.

Känns inte alls som jag har gått ner några 2,5 kg... tycker ibland att jag ser att lite av mina "lockar" över höften har försvunnit. Men sånt där kan ju vara så subjektivt. Ena dagen känner jag mig fit och smal som en sticka (nästan så jag tycker jag skulle kunna gå upp lite utan att det gjorde något) och nästa dag ser jag på mig själv som något som liknar en flodhäst. Nästan. Tror inte att någon av ytterligheterna har mycket verklighetsförankring, både tyvärr och som tur är. Nu blir det i alla fall bokföring av siffrorna vågen också, så jag ev kan speeda på processen om det skulle behövas fram emot sista veckorna. Panik på slutet, varför blir det alltid så? x)

Nu ska jag iväg och extrajobba lite med någon slags annonsering eller vad det var, bye for now..!


P.S. Johanna har ett superkul inlägg just nu om Vårruset, spana in det!! D.S.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag undrade precis vart du höll hus... Var ju helt öde här hemma!

2010-04-12 @ 13:52:00
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0