Nemen titta här då!!

Jag är ett litet reklamfreak, jag en av få som faktiskt gillar de innovativa, ofta skojiga och lagom korta klippen som kommer med jämna mellanrum dyker upp när jag sitter framför dumburken. Marknadsföringsteorier i alla ära men det är just de omsorgsfulla filmsnuttarna som fascinerar mig mest, det är genom praktiken som teorierna får liv. Hur har de gjort? Hur tänkte dom där? Vad vill de ha för effekt? Kommer de att få den effekt de vill ha? Det händer dessutom att jag roar mig med att leta reklamfilmer ibland på tex Youtube. Här har jag hittat en jag bara måste visa! Den är väll inte super humoristisk men väldans snygg..! Dessutom är det ju något som hör hemma på träningsblogg. Super smart att kunna ha pulvret och mjölk med sig utan att behöva flera shakers/flaskor. Brukar dessutom själv nöja mig med att bland med vatten om jag måste ta med det någnstans... inte gott. Därför... Jag vill ha, köpa, äga, använda! Ge mig shakern nu!!! (reklamen funkar tydligen bra på mig) :D

Go!


[men, wtf... lyckas inte länka in filmsnutten här :| jaja, jobbar på det.... kolla här sål]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0